Nr.Crt
|
Titlul lucrarii
|
Nr.Pagi.
|
|
Abordarea In Optica de Marketing a Activitatii Agentiei de Publicitate
|
107
|
|
Activatea de Marketing la S.C.TNT S.A.
|
67
|
|
Activatea Promotionala la S.C.MOBILA ALFA S.A. Oradea
|
50
|
|
Agentia de publicitate ca prestator de servicii
promotionale (S.C. XYZ S.R.L.) |
80 |
|
Analiza Activitatii De Distributie(Logistica Economica) la Nivelul S.C.''CHEMO COMERT''S.R.L.
|
66
|
|
Analiza Eficacitatii si Eficientei Programelor de Comunicare in Marketing
|
83
|
|
Analiza Diagnostica a Economiei Judetului Braila in Perioada de Tranzitie la Economia de Piata
|
81
|
|
Activitatea promotionala a agentiei de turism.
Tehnici si mijloace publicitare (XYZ S.A. Bucuresti) |
70 |
|
Atitudinea Consumatorilor Privind Publicitatea Prin Televiziune
|
121
|
|
Branding in International Marketing
|
121
|
|
Cai de Promovare in Consum a Produselor European Drinks pe Piata Pitesteana
|
72
|
|
Calitatea si Sortimentul de Bere Comercilizat de S.C.URSUS.S.A.Pitesti
|
70
|
|
Campania de Promovare a Produselor ''PERSIL'' Al Companiei Henkel
|
80
|
|
Campania de Relatii Publice ''Impreuna Pentru Un Viitor Verde''
|
44
|
|
Cardul-Instrument Modern de Plata in Decontarile Interne si Internationale
|
93
|
|
Cererea si Oferta Privind Transportul de Calatori la Compania Aeriana ''TAROM''
|
61
|
|
Cercetarea Dinamicii si Structurii Ofertei Privind Valorificarea Masei Lemnoase a Lemnului de Picior
|
79
|
|
Cercetarii de Marketing ''RECICLAREA MENAJULUI''
|
108
|
|
Cercetarii de Marketing la S.C.FLANCO INTERNATIONAL S.R.L.
|
119
|
|
Cercetare de Marketing Privind Imaginea Produsului
BEREA BALEA
|
80 |
|
Cercetare de Marketing Studiu de Piata CARDUL CA MIJLOC DE PLATA
|
69
|
|
Cercetarea Preferintelor Populatiei Din Localitatea Ploiesti In Privinta Destinatilor si Servicilor Turistice
|
82
|
|
Cererea si Oferta Privind Transportului de Calatori la Compania Aeriana TAROM
|
61
|
|
Conducerea Activitatii de Marketing
|
136
|
|
Comparative Analysis Of Distribution System For Soft Drink in Europe
|
79
|
|
Corportatiile Transnationale
|
100
|
|
Declararea si Certificarea Calitatii( pe exemplu S.C.AEROSTAR S.A. Bacau)
|
73
|
|
Diagnoticul Strategic al Firmei pe Exemplu S.C.AURORA S.A.
|
116
|
|
Distributia Fizica a Produselor S.C.KUBO ICE CREAM COMPANY S.R.L.
|
98
|
|
Diversificarea Sortimentala si Calitatea Bauturilor Racoritoare Neacidulate
|
90
|
|
Eficienta Economica a Marketingului si Publicitatii din Cardrul Societatii Romane de Radiofuziune-Studioul Teritorial de Radio Timisora
|
52
|
|
Elaborarea strategiilor de produs in cadrul firmelor. Evidentierea costurilor de productie pentru produse
|
113
|
|
Folosirea Intrumentelor de Comunicare din Maketingul Direct in Scopul Cresterii Eficientei Economice la S.C.TIMLIBRIS S.A.
|
64
|
|
Formularea Unei Strategii de Dezvoltare la S.C.ORANGE S.A.
|
120
|